راهنمای خرید

1-پرداخت از طریق درگاه اینترنتی

کاربران عزیز میتوانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی بانک ملت هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت و در قسمت پرداخت، در سبد خرید ثبت کنند.  پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می‏‌شود.

لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

هزینه ارسال نیز هنگام پرداخت اینترنتی محاسبه خواهد شد.

چگونگی پرداخت اینترنتی

کاربران محترم می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع می‌شوید.

  •  شماره ۱۶ رقمی کارت

این شماره بر روی کلیه کارت‌های بانکی درج شده است.

  • رمز خرید اینترنتی یا رمز پویا

برای پرداخت اینترنتی لازم است رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) یا رمز دوم پویا کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.

رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) یا رمز دوم پویا، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌‏های خود پرداز وارد می‌کنید، تفاوت دارد. می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه و کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید و برای رمز دوم پویا میتوانید به بانک صادر کننده کارت خود برای فعال نمودن این رمز مراجعه فرمایید.

  • کد CVV2

این کد یک عدد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد.

  • تاریخ انقضا

تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارت‌های بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.

نکات:

  • در صورتی که پرداخت سفارش از طریق اینترنتی انجام شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
  • به مشتریان محترم توصیه می‌شود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

2-پرداخت به صورت انتقال بانکی

کاربران عزیز میتواندد با هماهنگی با مسئول فروش فروشگاه برشاپ پس از ثبت سفارش خود و اتخاب گزینه پرداخت انتقال بانکی به شماره کارت نمایش داده شده واریزی خود را انجام داده و شماره پیگیری واریزی را برای مسئول فروش فروشگاه ارسال کنند ، فراموش نشود که حتما قبل از واریزی با مسئول فروشگاه هماهنگی لازمه به انجام در آید رویه های ارسال سفارش و مدت زمان تحویل کالا از آجایی که یکی از مهمترین رویکردهای هماتلکام ایجاد لذت خرید آنلاین برای مشتریان عزیز می باشد لذا روش های ارسال کالا به قرار زیر می باشند:

اصفهان‌ :

هزینه ارسال برای شهر اصفهان در خرید بالای ۲۰۰ هزار تومان به صورت رایگان می باشد در غیر این صورت مبلغ پیک به عهده مشتری می باشد. ایام و مناسبت هایی(روز اول فروردین–تاسوعا و عاشورای حسینی–اربعین …) که منجر به تعطیلی مراکز حمل و نقل باشد جهت ارسال سفارش با مشتریان عزیز هماهنگی خواهد شد که در اولین روز کاری ارسال انجام خواهد شد. ارسال سفارشات اصفهان بصورت روزانه و با توجه به جدول زمان بندی شده کاربران در هنگام ثبت سفارش می‌باشد. از آنجایی که ترافیک و حوادث غیر مترقبه قابل پیش بینی نمی باشد لذا مشتریان عزیز شایسته است که در بازه زمانی تعیین شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند  در غیر این صورت مسئولیتی بر عهده ما نمی باشد و هزینه ارسال مجدد به عهده مشتریست. سفارش‌هایی که آدرس تحویل آنها پاساژها و یا مراکز خرید میباشد، نیازمند است تحویل کالا در جلو درب پاساژ انجام گیرد و از تحویل کالا در داخل پاساژها و مراکز خرید معذوریم.

شهرستان ها :

هزینه ارسال برای شهرستان ها  معادل هزینه است (با احتساب بیمه) که شرکت پست یا چاپار تعیین کرده است. شرکت پست با توجه به فاصله مقصد کالا برای خریداران شهرستان ظرف مدت ۴۸ الی ۷۲ ساعت کاری، کالا را تحویل مشتریان عزیز خواهد داد. لازم به ذکر است سفارشهای دریافتی تا ساعت ۱۱ روزهای اداری همان روز به پست ارسال می‌شوند. 

ثبت سفارش

برای خرید از برشاپ اولین گام ثبت سفارش خرید است. برشاپ توصیه می کند قبل از ثبت سفارش، جهت استفاده از خدمات و پیگیری سفارش، عضو برشاپ شوید. به منظور ثبت سفارش، لازم است کالای مورد نظر خود را از بین کالاهای موجود، با توجه به موارد انتخابی و توضیحات محصول، انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید. پس از آن به سبد خرید خود مراجعه و سفارش خود را تکمیل کنید. پس از مراجعه به سبد خرید، جزئیات سفارش خود اعم از نوع محصول، قیمت، تخفیف و… را مشاهده خواهید کرد. در مرحله بعد اطلاعات سفارش دهنده و آدرس مقصد نمایش داده خواهد شد، این اطلاعات به طور پیش فرض از حساب کاربری شما بازخوانی خواهند شد، در صورت تمایل به تغییر اطلاعات یا ارسال به آدرسی غیر از آدرس ثبت شده می توانید از طریق کادرهای ارسال سفارش را ویرایش کنید. در این مرحله به منظور اطمینان در اطلاعات ثبت شده، خلاصه ای از اطلاعات محصول ثبت شده در پایین صفحه پرداخت نمایش داده شده است. 

  فشردن دکمه ثبت سفارش به منزله اطلاع شما از نحوه خرید، قیمت گذاری، نحوه ارسال و دریافت سفارش و نیز خدمات پس از ارسال می باشد. در حال حاضر امکان پرداخت آنلاین، برای شما کاربران عزیز فراهم شده است. 

ارسال سفارش

پس از ثبت سفارش، سفارش شما وارد مرحله پردازش خواهد شد. محصول شما به صورت ایمن توسط شرکت برشاپ بسته بندی و به آدرس ثبت شده در هنگام سفارش ارسال خواهد شد.  با توجه به فاصله زمانی مبدأ و مقصد و نیز ساعات کاری شرکت های پستی مدت زمان دریافت متغیر خواهد بود. این مدت زمان برای سفارش های اصفهان از ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری و برای شهرستان ها ۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری خواهد بود. 

پیگیری سفارش:

خریدار می تواند با مراجعه به حساب کاربری خود و سپس قسمت “خریدهای من”، سفارش های خود را مشاهده کند.  با انتخاب مشاهده جزئیات در هر سفارش، خریدار می تواند از وضعیت و آخرین اطلاعات ثبت شده درباره سفارش خود آگاه شود. از طریق مشاهده جزئیات، خریدار قادر خواهد بود یادداشت های ارسال شده توسط مدیریت را مشاهده کند.

دریافت سفارش

پس از دریافت محصول توسط خریدار، وی می بایست نسبت به بررسی و استفاده از محصول خریداری شده خود اقدام کند.  در صورتی که سفارش از هر لحاظ (فیزیکی، فنی، مغایرت در سفارش، عدم تطابق مندرجات و …) مشکلی داشته باشد، خریدار می بایست مراتب را از طریق تماس تلفنی به اطلاع همکالا رسانده و نسبت به رفع مشکل خود اقدام نماید. در صورت بروز هرگونه مشکل گزارش شده، مراتب توسط برشاپ رسیدگی و پیگیری خواهد شد.

 

 

 

ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من