روند مرجوعی و استرداد وجه

در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، برشاپ این امکان را ایجاد نموده تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود.همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش برشاپ کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود. آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر، شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید. برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 7 روزه برشاپ، مشتری باید دقت فرماید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن به شرکت برشاپ ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط برشاپ دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود. در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در برشاپ به اتمام برسد و برشاپ امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

قوانین لغو سفارش

در راستای سرویس دهی مناسب در امر فروش آنلاین، لغو سفارش‌ها تا قبل از ارسال مرسوله به پست و پیک برای تحویل به مشتری می‌باشد و پس از انجام این کار امکان لغو سفارش از سمت مشتری امکان پذیر نمی‌باشد. سفارش ها روزانه برای اصفهان در همان روز و یا اول روز کاری بعد و برای استان های دیگر روزهای کاری ساعت ۱۰ تحویل پست میگرند. همچنین از زمان ثبت سفارش تا ۶ ساعت بعد از ثبت سفارش در صورتی که کالا ارسال نشده باشد امکان لغو سفارش همچنان برقرار است، بعد از گذشت زمان مشخص شده امکان لغو سفارش امکان پذیر نمی باشد.

ثبت شکایات

سه راه اصلی تماس تلفنی، ارسال ایمیل ، فرم تماس با ما و یا طرح در شبکه‌های اجتماعی برای بیان مشکلات و یا نارضایتی در کل فرایند انتخاب، خرید، تحویل، بررسی کیفیت و یا مرجوعی یک کالا وجود دارد که طبیعتا راهکار زنده‌ای مانند تماس تلفنی می‌تواند از همه سریع‌تر و شاید هم ملموس‌تر باشد تا کاربر بتواند علاوه بر بیان مشکل دقیق خود، پیگیر حل مسأله شود.

ایمیل: borshopir@gmail.com
تلفن های تماس: 09136386012 | 031-32219155
فرم تماس با ما